FatosNazim53 Kızlar ben oksapar iğne kullanıyorum göbekten yapıyorum 8+2 haftalık hamileyim. Eşime yada gorumceme yaptırıyorum iğneyi. Onların evde olmadığı zamanlar oluyor. Kendim yapmaya korkuyorum. Biriniz cesaret verin bana 😊
Paw FatosNazim53 ben de ilk başlarda öyleydim ama emin olun kontrol sizde olduğunda çok daha rahat edeceksiniz 🌸 ben artık kendimden başkasına cesaret edemiyorum hatta
denizmanzarasi FatosNazim53 ben kendim yapıyorum canım emin ol kendin yapınca daha az acıyor ben kendimden başkası yapınca çekiniyorum
Skdinc FatosNazim53 Hiç korkma hiç birşeycik olmaz. Zaten birşey olma ihtimali olsa al evde yap bunu kendin demezler. Bende hemşire olmama rağmen kendime yapmaya çekiniyordum ama alıştım şimdi gözüm kapalı yapıyorum. 💕
Tugce38 FatosNazim53 ben ilk vurdumda annem esim pesimde dolandı vurmazsın die ama alıstım kendim burdum hep 9 ay boyunca simdi 2. Gebelik yine benim göbek mayın tarlası😅
FatosNazim53 Paw bu çok iyi bir şey. Bir elimle deriyi kaldırıp diğer elimle yapacağım için ilacı hızlı veririm diye korkuyorum sadece. Ve ilaç yakıyor biraz
Paw FatosNazim53 ben iğneyi sokana kadar sol elimle tutuyorum sağ elimle sokuyorum sonrasında bırakıyorum derimi yavaşça yapıyorum iğneyi hiç morarma bile olmuyor artık yakma hissi de çok çok az oluyo hatta
pinarrrr95 Eşim kolumdan yapıyor sabah işe gitmeden akşam da gelince, göbeğe cesaret edemedik büyük olduğu için 30. Haftada başladım ben
Vera09 FatosNazim53 dün kendime yapmaya çalıştm ilk defa, koluma batıramadım iğnenin yarısı boşa döküldü. Karnımdan yaptım nasıl olduysa kanadı 🤔 şmdi sizin karnınız yoktur daha kolay olmalı benm karnm çok gergin yapamıyorum
FatosNazim53 Vera09 bana doktor kol veya göbek dedi. İlk koldan yaptık böyle bir ağrı yok. Mosmor oldu üstüne yatamadım. Göbek daha rahat emin ol
Ysmndnz FatosNazim53 Önce iğneyi vuracagin yere 2 dakika buz uygula zaten uyuşuyor son iki parmakla yağlı olan bölgeden kıstırma yap karnına sonra iğneyi yapabilirsin alışıyorsun 😀 her zaman birini bulamıyoruz 😂
FatosNazim53 Ysmndnz Valla kızlar bı cesaret geldi ki sormayın. Bugün kendim yapicam hayırlı başarılar bana 😁
Vera09 FatosNazim53 göbek değil bebek olunca sert gergin oluyo ya ben 36haftalığım yağlı göbeğe daha kolay yapılır😂😂
Vera09 FatosNazim53 evet çook acıyo morarma yok ama on dk acıyo kolum. Göbeğime nasıl yapıcam tutup kıvıracak yerim yokki çok sert bi de kanayınca korktm
FatosNazim53 Vera09 göbek deliğinin dört parmak yanından elinle kaldirabildigin kadar kaldırmaya calis. Baktın olmuyor diz üstü baldır kısmından yap.
FatosNazim53 Vera09 doğru diyorsun bakalım doktor gidebildigimiz yere kdr gidecez dedi iğne için. İkili tarama testim var 3 hafta sonra. Belki keser iğneyi 😁
FatosNazim53 Mahidedevran benim ilk gebelik düşük olduğu için her ihtimale karşı verdi iğneyi. Bende ilk kez kullanıyorum valla.
Villanelle Tüp bebek için kullandığım iğneler, oksaparlar 😂 şırıngaları atmasam yol olurlardı. Bana da başta zor gelmişti, korkmuştum ama insan her şeye alışıyor
FatosNazim53 Villanelle bizde alisicaz inşallah. Biteceği gün de olur inşallah. Sağ salim doğsun bebek başka bişe istemiyorum. Daha çok küçüğüz