Sarahh Merhaba ben 35 haftalık hamileyim bu gün doktora gittim 2 ci evre plesenta yaşlanması varmış , çok korkuyorum . Bu durumu yaşayan oldu mu?
benkosarim Sarahh ne önerdi peki doğumu başlatalım mı dedi Bir iki hafta daha bekleyebilir miyiz dedi bunları yaşayanlar genelde bebek kilo almıyorsa doğuma alınıyor
Yavruhamsi Sarahh doktomuz ne dedi riskleri vs anlattı mı çok acil birşey olsa aynı gün sezeryan yapardı diye düşünüyorum zaten son aya girmek üzerisiniz haftaya doğum olsa bile içiniz rahat olsun bebişin durumu nasıl kilosu gelişimi vs
Sarahh Yavruhamsi kilo falan demedi kalp atışı falan iyi dedi haftaya başka doktora gitmeyi düşünüyorum
benkosarim Sarahh her ultrason aynı değil ya kendinizi korkutmayın dediğiniz gibi bir tane daha doktora gidin hem artık bebeğin haftası da gelmeye başlamış korkmayın
Umaykus Sarahh ayni durum bendede oldu 38.haftalik hamileyken plasenta yaşlanması var bebek beslenemiyor dedi ve hemen sezeryana almak istedi bebegi riske atamam dedi o günün sabahı doğuma girdim 🙏
Sarahh Umaykus doğuma alalım demiyorda hastanede yatıp haftasını getirmek istiyorlar rahim ağzıda çok kısalmış
Sarahh O1gencanne hayır içmiyorum . Kızımdada plesenta yaşlanması söylenmişti ama 36,37 haftalardaydı