Kürtajdan sonra 4 ay korunup, korunmayı bıraktıktan 2 ay sonra hamile kaldım. Bu süreçte folik asit kullanmaya başladım eşime de veriyordum çünkü sperm kalitesine de etki ediyormuş. Keçiboynuzu özü veriyordum birde kahvaltıda çay kaşığı ile. Protein ağırlıklı beslenmek, sigara içmemek gibi ekstra şeylere de dikkat edebilirsiniz benden tavsiye :)