Deletedmom_13 doktorumla konusdum oda dediki kimyasal felan bu seyler az ihtimalde olsa ola biliyor bu yzuden adetimi 1 gun gecikmesini bekle gecikirse hemen gel kan ver.Birde ilk dusukten sonra gerekli testleri verdim birsey cikmadi ayninseyi doktoeum yasaman cok az bir ihtimal dedi o yuzden bende kendimi ilk gebelikdeki gibi tedirgin etmek istemiyorum olucak olan oluyor onu anladim ben o yUden sakin olup bekliyorumm umut ediyorum ve inaniyorumki rabbim o kotu zamanlarimla tekrar sinamaz beni