Canım ben ayağım kayıp 3 4 merdiven düştüm. Doktorum direk totonun üstüne mi yoksa karnının üstüne mi diye sordu. Bir de akintin kanaman var mi dedi. Ben totomun üstüne düşmüştüm ve herhangi bir kanama vs olmadı. Asıl sıkıntı olan karın üstüne düşmekmiş. Korkutmak istemem ama akıntı vs yoksa yine korkma ama bence bir görün istersen. İçin rahat etsin