Dyasmin Merhaba kızlar,bel fıtıgım azdı doktorum yazdı kullanan varmı acaba,prospektuste hamileler kullanmasın yazıyor kafam karıstı
mysweetbabyy Dyasmin dikloron son üç ayda kullanilmamssi gerekiyor cok mu agriniz var dayanilmicak gibi ise bi doktor gorusu daha al istersen