Anne-23 Kızlar merhaba ben hastanede çalışıyorum 3 aylık gebelıgım. Gecen persembe doktora gıttım akıntım olunca sımdı tekrar gıttım yarın kendı doktoruma gıtcem kontrole ultrasona gırmek ve bebegın kalp atışını dınlemek zararlı olur mu
ftmdyn22 Anne-23 yok hayır olmaz çünkü bende düşük tehlikesi geçirdim 8 yada 9 haftalıkken kalp atışlarını duymuştum çünkü mecbur kaldılar dinlemeye sürekli kanamam oluyordu bebeğe bir şey olmuşmu olmamışmı diye bakıyorlardı 🙈