Kızlar negatif çıkmış doktorla konuştum sıkıntı yok negatif takip etmeye devam edelim demiş süt ürünleri tüketebilir miyim dedim evet demiş şimdi napacam süt urunlerine alerjisi yok mu o zaman anlamadım veya takip ederek mi bulacaz fıstık yedim bence ondan oldu diye tahmin ediyorum