Hamilemiyim bilmiyorum. Hiç bir belirtim yok, bugün gecti artık ama yarın test yapıcam. Bir hafta öncesinden grip ilacı aferin kullandım, inanılmaz kötü hissediyorum bu yüzden kendimi, bazı yerlerde gebeliğin ilk zamanlarında bi sıkıntı olmaz diyorlar ama aynı seyi yaşayan var mı benimle?