Merhaba hanımlar. Çok isterdim kolay bir doğum ve bunun için öğrendiğim herseyi yaptım ama öyle olmadı. 40.haftada sancılarım başladı düzenliydi. Sonra hastaneye geldik. Yatışım yapıldı. İlk 8 saat sadece 2,5 cm acilmam oldu. Sonra eşimin de destegi ile yürüyüş squat yaptık 6 cm ye kadar açılmam oldu. Öyle bir ağrı nedes aldırmıyor ilk 30 saniye. Ben böyle bir ağrı görmedim. Kemiklerimi kırıyorlar sandım. Tırnaklarımı söküyorlar. Sunu sancı değil bu benim kendi sancım. Sonra suyumu patlattılar 2 kat arttı sancım ama bebek gelmiyor açılmam ilerlemiyor Her vajina kontrolünde öldüm öldüm dirildim. Sonra doktor sezaryen yapalım bebek ve sen stres oldunuz dedi. Ben hemen kabul ettim. Acil sezaryene alındım. Spiral anestezi oldum. Belden igne girince aci falan hissettim. Ya da o kadar sancidan sonra igneyi hissettim bile. Sonra rahatladım. bütün bastirmaları hissediyorsunuz. ne yaptıklarını görmeseniz bile hissediyorsunuz. Ama doğum sancisinin yaninda hiç birsey. 18.09.2022 14:30 Kızım dünyaya geldi. Ve ben bugün oturabiliyorum ayaga kalkabiliyorum. Sezaryen agrisida ayri birsey. Otururken konusurken nefesiniz kesiliyor. Kemiklerinizde belinizde ağrılar. Dikis yerinizde agrilar. İnanin çektiğim acilardan anne olduğumun farkina bile varamadım . Allah kimseye böyle acı yasatmasin. Kızım çok güzel ve sağlıklı şükür ediyorum. Benimde doğum hikayem böyle oldu maalesef arkadaşlar.Allah sizlere bu aciyi yaşatmasın. Benim aci esigim yüksektirde.