DDEMIR4 merhaba canım, bende 11.haftamda covid olmuştum. İkinci covidim olduğu için çok ağır geçmedi. Hamileliğin vermiş olduğu halsizlik vardı. Birde öksürük çok fazlaydı. Mümkün olduğunca ilaç almamaya çalıştım. Sadece parol içmemi söylemişlerdi. C vitamini tüketttim, öksürüğüm için ise bal+çörek otu yedim 🌸 geçmiş olsun 🙏🏻