Devlet hastanesinde yaptırdım. Aç gidiyorsunuz ,kan veriyorsunuz , açlık kanşekerine bakılıyor , sonra 50gr lık içecek veriyorlar o içeceği içiyorsunuz, bitirdiğiniz zamandan itibaren tam bir saat geçiyor ve yine kan veriyorsunuz . Tokluk kan şekerine bakılıyor.