Vill geçen gün doktor kontrolüm vardı ve doktora bunu bende sordum ilk gebeliğim bir aksilik olmazsa normal doğum olacak, ama daha 32+6 dayım başıma ne geleceğini bilemem, bende doktora bu konuyu çok merak ettiğimi ve sütümün gelmesi için ne kullanacağımı sordum bir damla ismi verdi, bunu sezeryan hastalarıma yani günü belli olanlara veriyorum doğumdan bir iki hafta önce kullanmaya başlıyorlar, normal doğumda hemen sütün gelmesini beklediğimiz için vermiyorum ama al çantanda dursun doğuma girmeden önce içersin dedi, doğuma yakın alıcam damlayı. Sende doktoruna sorabilirsin canım