busrazz tek tarafli olduğu surece korkulmayacagini soyluyorlar bende 30+5 im. Gecen hafta sag tarafimda oldu hafif bel ve kasik agrim oldu devaminda doktora gittim gayet iyi gorunuyordu kucuk bey. Enfeksiyona bakti kan ve idrar temiz cikti cok sukur. Duzenli degilse, kanama veya su yoksa, tek tarafliysa, genelde normal deniliyor. Bide artik haftamiz ilerliyor ondan da olur bebegin alani daraliyor bebek buyuyor plesenta buyuyor suyu cogaliyor alan daraliyor oda sigmaya calisiyor normal yani. Magnezyum takviyesi kullaniyormusyn ben daha sadece gecen hafta yasadigim agri disinda tek bir agri bile yasamadim. Hamileligin basindan beri hergun hir sade soda tuketiyorum. Arti yazilsrimda gormussundur belki buyuk bir kaza gecirdim. Hasarsiz atlattim doktor da ne olur ne olmaz diye magnezyum ilaci verdi. Eger magnezyumun dusukse ondan da olabilir canim. Gecmis olsun .