hukukcuanne_06 açıkcası çok hafif sancım var regl sancısı gibi belimdeydi çoğunlukla o da. Ama alttan muayene olduğum için ertesi günlerde lekelenmelerim oldu, sancı bekledim bekledim artmadı , bugün doktoruma gittim. Muayene etti iyice 3,5 cm ölçtü, doğım aktive olmamış bebek kanala yerleşmiş ama yatışa gerek görmüyorum şu an dedi; (öncesinde acile gitmiştim kendi doktoruma değil)
Devlet takipliyim numarasını verdi çok şaşırdm perşembe yine gel, suyu plesantası nst sonuçların hepsi çok güzel dedi ☺️ bugün 37+3 üm. O gün tam 37 idim.