Merhaba kizlar nasilsiniz?4 haftalik gebelik yani daha yeni oyrendim doktoea bile gitmedim.Dun iliskide olduk bittikten sonra mercimek kadar bie pembesi leke geldi benden günlük pedime sildim yatdimm.Sabah kalkdim afedersin spermin sonradan dokulen kısmı varya dışa akan onunla birlikte eski kahverengii leke bulasmiss pedimee.Doktoruma sordum korkma dedii ama 1-2 haftalik iliskide olma dedii yanima gelene kadar.Sormak istedim sizdede boyle birsey oldumui?Simdi yani yok leke falan o zaman olsu aksamki o damla pembesi kirmizimsi leke birde sabah spermle birlikde kahverengi eski birikinti gibi lekee yasadim ped vatsi günlük minik ped.Su an birsey yokk zaten sonradanda gelmedii.Sizinde basiniza hic boyle birsey geldimi?Sorun yaratmadi size umarim dimi?