essraa_kck Herkese günaydın. Dün kan testi yaptırdım 78.1 çıktı değerim, doktora gittim 2 haftalık hamile olduğumu henüz kesenin oluşmadığını söyledi yarın tekrar kan vereceğim değere bakacak ama benim 3 gündür adet sancısı gibi sancım var sizce normal mi