Nil35 Merhabalar . Gebeliğinde kanama yaşayan var mı? Bu kanamanın nedenini ve ne kadar sürdüğünü paylaşırsanız sevinirim
EsraakanY Nil35 evet benimki mesela düşük kanamasıydı. 1 hafta sürdü. Bunun bir sürü farklı durumu var ama canım yerleşme kanaması eski kanama ohoo
deletedmom503 Nil35 Kacinci hafta kanamasi iste tatlim onu da belirtseydin ona gore cvp verilir sana boyle ortaya konusmak olur bizimkisi
Sedem Nil35 kanamalar yaşadım ama farklı haftalarda sizde bilgilendirirseniz başımdan geçenleri söyleyebilirim
Sezen07 Çok yalnis bir soru öncelikle ilk zamanlarında tutunma kanaması olabilir herkeste olmaz bende olmadı düşük kanaması olabilir düşük tehlikesi olam kanama olabilir enfeksiyon olabilir daha aklıma gelmeyen bir sürü şey böle ciddi konularda doktorundan bilgi al acil bir şekilde