essraa_kck Dün doktora gittim 2 haftalık olduğunu henüz kesenin oluşmadığını söyledi. Dün akşamdan 3 gündür falanda adet sancısı gibi sancım var sizce normal mi tecrübeli olan bilgi verebilir mi
Deletedmom_110 essraa_kck canım ilk zamanlar sancı normal korkmana gerek yok kese içinde erken diye biliyorum ben 4 haftalıkken giymiştim 🌸