Birkaç gündür aşağı doğru inanılmaz baskı hissediyorum. Kasıklarımda ara ara ağrılar oluyor. Karnımın içi midem tarafından resmen acıyordu. Bu sabah uyandığımda karnımın biraz aşağı indiğini fark ettim sanki şişkinliği de biraz azalmış gibi. İlk doğumumda da böyle olmuştu ama doğumum plansız doktor panikletmesiyle 37. Haftada olmuştu. İlk ya da ikinci doğumda bunları yaşayıp ne zaman doğum yaptınız. Ssvd adayıyım bu arada