Karnımda morluk oluştu yazmıştm oncekı postumda
Bazı anneler belkı çatlak dedı bazı anneler bıyere vurmussun dedı bazı anneler de canı sıkılıp linç etmeye çalıştığı ıcın kendıne ekşın mı arıosun illa bı hastalık cıkartmaya calısıyorsun çarpmışsın morarmış işte! Dıye yorumlar yapmıştı.😂😂 (umrumda olmayan yorumlar kısmı🤣)
Kızlar bu postu 2-3 hafta once açmıştm.bugun o morluğun yanında bı morluk daha oluştu uzadı ve morlugun ortasından çatlaklar cıktı baya catladı bıde.hanı basına gelıp korkmayın dıyedıyorum bı anda morluk oluşursa karnınızda o %90 çatlak oluyor sonrakı haftalarda.cok hındıstan cevızı yağı suruyorum ama faydası ıllakı olmuştr ama yınede çatladım🥺🥺36+1 iz.🤰