Meresss Kızlar ikizlere gebeyim yarın 25 hafta olucaz inşallah ama dünden beri şiddetli bi şekilde vajina kısmında titreşimmi desem 3 5 kere arka arkaya tekmemi desem beni titreten değişik bişi yaşıyorum rahtsızlık hissettim böle bişi yaşayan varmı🤨
Canankk Meresss 31. Haftamdayım inanın hissetmediğim yer yok. cabuk buyuyorlar ve malum ıkı taneler, tedirgin olmayın doktorunuza sorarsınız.
Meresss BBuseY çok değişik canımtekme olduğunu düşünüyorum ama bilemedim arka rakya 3 5 kere atıyo galiba alttaki kızım 😮💨
Fatime07 Meresss ben de ikiz gebeyim 22. Hafdayım serkajımda var 2 gündür rahimde kaşıkların yanında da hissediyorum Büyükdükleri için hareketli oldukları için orada hissediyorum doktor hissedebilirsin demişti inşallah dikişe bir sey olmasında 🙏🏻Bence normla durum hem 2 tane hem yer dar bir de büyüyorlar bol bol istirahat et canım Allah’ın izni ile inşallah bir şey olmaz 🤲🏻
Betul2626 Bende de oluyor o ara sıra özellikle tuvalete sıkıştığım zaman hatta diyorum acaba mesane doluyor da bebiş rahatsız olup sıkışıp bana lavaboya git diye haber mi veriyor 😂
Meresss Damla1995 allahım minik ayaklarıyla nasıl bi güç 🥰sağol canım normal demekki herkes hissediyo galiba
Meresss QUEEN088 canım herkes hareketleri dedi öle herlde seğirmenin daha serti demi ben öle hissediyorum sanırım iki ayağı orda ikisiyle aynı anda horon tepiyo kısa süreliğine kızım😂🫣