Bebisinizz Hanımlar Günaydın, gebeliğimin başından beri burun tıkanıklığı var geceleri nefes alamıyorum şimdi de boğazlarım ağrıyor daha kötü oldum anlayacağınız burnumu nasıl açabilirim bi fikri olan var mı yazın lütfen 🙈
JaleTogrul Bebisinizz bende de durum ayni.. 37 haftaligim vallahi zaten uyuyamiyordum simdi hic uyku yok .. bogazima ilac yazdi doktorum.. burnuma da sprey yazdi deniz suyu ama fayda etmiyor.. doktorunla konusa bilirsin konusmadan bir sey icme.. bide sogan suyu belku faydali olur canim
Bebisinizz JaleTogrul şimdi ballı süt yaptım da sıcak sıcak onu içiyorum canım çok rahatsız oluyorum artık ya bi geçmedi burun tıkanıklığım
Hatice-26 Bebisinizz Aynı durum bende de var . 14.haftaya geldim hala devam ediyor. Pek yapılacak bir şey yok sanırım.
Eminedilanim Bebisinizz bendede var nane yağını sıcak suya bi kaç damla koy üzerine eğil bir battaniye ört üstüne öyle açılır ben öyle yaptım
Mer93 Bence en iyi çözüm buhar makinası. Çok rahat uyursunuz hem bebekte de lazım olur ondan alabilirsiniz