Begummylmz Kızlar dün normal doğum yaptım, bebeğin omzu kanala takılı kaldığı için omzunda kırık var, çok üzülüyorum. Benzer birsey yasayan ve tavsiyesi olan var mı?
Oelrlrkmemdmd Begummylmz ayyyy çok geçmiş olsun öyle bebeği pusetle taşıyorlar kucaga almıyorlar diye bilmiyorum
Neslismom Begummylmz geçmiş olsun canım benim üzülme onun kemikleri o kadar yumuşak ki hemen kaynar düzelir inşallah hareket kısıtlılığı olmaz