Hicran-01 bünyeyle alakali bence çünkü ilk bebegimde 30 kg aldim gebeyken 4,5 kg dogdu. İkinci gebeligimde 34. Haftamdayim 6kg aldim ama bebek yine yuksek kilo ile dogacak diyo doktorum. Sen yeterli beslen bebek o kiloyu alcaksa aliyo zaten. Ebemin bi sözü var kilolu bebek saglikli bebek demek degil diyo çokta doğru. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🎈🌸