Damla1995 Heyecanli_gebe1 ayni durumu 3 gundur bende yasiyorum yogunlasti iyice ben sakızla idre ediyorum kafami yuksek tutmaya ozen gosteriyorum resmen ejderha gibiyim uflesem yangin cikacaak bogazimdan
kaanveannesii Heyecanli_gebe1 Gavisvon şurup ile rahatladım. Bende sizin gibiydim. Yemeklerden sonra bir kaşık içiyorum etkisi gayet iyi. Sizede doktorunuza danışarak tavsiye ederim.
Maden Heyecanli_gebe1 bende az yicem diyorum hep masaya oturunca duramıyorum doymuyorum 35 haftalık oldum 🤗