Heyecanli_gebe1 Mide yanması yaşayan var mi?artık geceleri uyutmaz oldu.soda ,olips,ılık süt ne içersem içeyim geçmiyo.uzanınca daha da kötü oluyo..farklı önerisi olan var mıdır?
MSultann Heyecanli_gebe1 Canım belki biliyorsundur beni dün hemsire uyardı gece rahattım.. Sodanın asitini iyice al içmeden asitli olursa yakarmış. Birde yemek yiyince ay Bi uzandım 5 dk derdim oda yanlışmış. Yarım saat uzanma dedi. İkisi baya fark etti beni. Dene istersen bir.
JaleTogrul Heyecanli_gebe1 ben elimde maden suyuyla geziyorum vallaha.. 37. haftamdayim.. cok sey denedim ama biraz maden suyu rahatlatiyor.. yagli, baharatli yiyeceklerden uzak dur.. sık sık ama az şekilde yemek ye.. yedikten sonra en az yarım saat uzanma .. yatmadan önce bişey yeme ve her yemekten sonra elma yemeye özen göster 🥰
AslanBebeginAnnesi Heyecanli_gebe1 aynı sorunu ben de yaşıyordum doktoruma sordum gaviscon şurup kullanmamı önerdi. Her midem yandığında onu içiyorum ve hemen kesiyor 🙏🏻💜
Heyecanli_gebe1 MSultann asitini çıkardıktan sonra içiyorum ama o da pek etki etmio.son günlerde arttı.bende olmaz sanıyordum ama oldu🥺
reyhan12 MSultann bende bi 5 dk diyip 5 saat kalkmiyorum 🤣 mide yanmam geceleri fenaa başladi uzanamiyorum oturur pozisyonda uyuklama gibi bisiler yapiyorum sabaha kadar ama bana ılık süt işe yaradi,maden suyunu denemistim daha beter etti demekki asidindenmiş
herobaby ben de çok kötüyüm ikizlere hamileyim 29. haftamdayım. bu zaöana kadar ne mide bulantısı ne kusma yaşadım ama bu reflü mide yanması beni mahvetti:((((( rennie tablet kullanıyorum ama bir nebze sadece rahatlattı. öyle bir asit geliyor ki ağzıma boğazım tahriş olmuş artık :((( allah rıza için bir öneri:(( gece yattığımda yastığı havaya kaldırıyorum yine de yanma geçmiyo:((
Sumeyyeabdi Heyecanli_gebe1 kaç haftalık hamilesiniz canim 28 haftaligim bnde bndede arada cok kötü oluyor gaviscon iyi geliyor bana bide yemekten hemen sonra uzanmayın diyorlar
silahatun Uyurken hafif dik pozisyonda arkanıza 2-3 yastık koyarak uyuyun, ben öyle yapıyorum hem sırtım rahat oluyor hem mide yanmasının etkisini daha az hissediyorum yemek borusu ve mide geniş olarak uzandığım için (umarım nasıl yattığımı anlatabilmişimdir)
Heyecanli_gebe1 silahatun 🙂bende şimdi şimdi yöntem geliştiriyorum.gece kalktım evin içinde dolaştım yastığı dikledim tam uyuyacağım sırada bırden yanınca kalktım😭
Sumeyyeabdi Heyecanli_gebe1 allahim canlarını sag etsin canım ama gaviscon alabilirsin hoş tadı var naneli falan iyi gelir inslalah
seventhings Doktor bana nexium verdi bana cok iyi geldi ya 2 güne bir içicem ama hergün içmicem kullanan var mı
Anakralicee Heyecanli_gebe1 ayranda fayda ediyor dene bi bende iki gün önce ağlıyordum sabaha kadar ne şurup ne bişey asla fayda etmiyordu doktorum omeprol diye bi mide ilacı yazdı sabah aç karnına içiyorum mide yanmam kesildi şükür doktoruna sor bi istersen