Zemzems https://resimyukle.io/r/Urg1loq7ka Sonuçta böyle bir şey yazıyor ve ne olduğunu bilmiyorum. Sistem saat 1 de açıldığı için beklemem gerekiyor Bilgisi olan var mi ?
Tubatgn Zemzems canım gittiğin yeri referans 0 ila 25 arası almış, senin değer aralığın o referans arasında gebelik yok maalesef..
180720 Ya şimdi şöyle 0-5 arası negatif 5den sonrası gebelik oluyor yazılara takılmayın benim hiç bi hcg sonucumda bişey yazmıyor
180720 Zemzems sonucunuza göre yok gözüküyor her laboratuvarın referans aralığı başka olur o yüzden yazı olan kısma takılmayın dedim
Czn2105 Zemzems anladım yine de bi de ultrasonla bakılsa olur aslında en azından on gün gecikmenin başka bir sebebi var mı onu öğrenmiş olursunuz rabbim sağlıcakla gönlünüze göre versin inşaAllah
LyllyL Zemzems değer 5 in üstünde olursa pembe olup referans dışı diye uyarı veriyo 5 in altında olduğu için değer normal yazıyo yani gebelik yok ise değer normal yaziyo