Ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum decaviti şuan 36 haftalık oldum doktor devam dedi. Ara ara kan tahlili veriyorum sonuçlarına göre de kan hapı D vitamini de başlıyor.hamilelikte vücut iki kişilik oluyor ona göre beslenionsz ama illa takviye gerekiyor sonuçta hamilelign sonunda doğum yapıonz bunun için de vücudunu hazırlaman gerekiyor. Kansız kaldığında sütün de kesiliyor diye biliyorum. Yani bunlar benim düşüncem.