Esilam42 çok telaş yapmayın istersrniz. Normal olabilir merak etmeyin ben geçen hafta aynı dönemdeydim, yemek yedim oynamadı, tatlı yedim oynamadı, ovdum, konuştum yok yok yok… Acile gittim baktım maşallah uyuyormuş 😒🙄 Kilodan dolayı bazrn hissetmeye bilirsin dedi doktorum ki daha önce çok hissettiğim halde.