Sumeyyeysldg Kızlar 38+6 oldun ve dün gece 12 gibi bacağımdan su gibi bişi süzüldü sonra bekledim bı kaç defa peceteye de geldi uzandım kesildi. Acaba o bebeğin suyu olablir mi? Sızıntı şeklinde gelmişse ne yapmam gerekiyo
minikkurabiyelerinannesi Sumeyyeysldg suyunuz gelmiş olabilir hastaneye gidin sancı için eve gelmek isterseniz gönderirler zaten 🙏🏻
Sumeyyeysldg Dün hastnedeydim ama öyle sancım yok adet sancısı gibi sancım oldu. Bende biraz sancım olsun istyorum olmadı godicem zaten
aslansmommm Sumeyyeysldg sancınızı evde cekmek isterseniz geri gönderirler bence zaten ama suyun durumuna bakmaları lazım tehlikeli bir durum olmasın bebek için hayırlı dogumlarınız olsun inşallah 🙏🏻
Sumeyyeysldg minikkurabiyelerinannesi biraz daha bekliyim diyorum bakalım belki nişanım felan da gelir sancilarim siklasir
minikkurabiyelerinannesi Sumeyyeysldg suyunuz geldiyse 24 saat içinde doğum gerçekleşmeli lütfen normal doğuracağım diye bebeğin hayatını riske atmayın 🙏🏻
Sumeyyeysldg minikkurabiyelerinannesi ama sızıntı şeklinde bacağımda süzüldü sadece bı damla kadar sonrada peçete koydum hafif ıslandı daha da bişi gelmedi anlmadim bende