Kendim için;
-emzirmeli gecelik (tuvalet yaparken çok rahat bir tane bile daha alsam olurmuş)
-hasta kulodu / depend ( 5 gün kullandım pede geçtim ama onun rahatlığı yok)
-lansinoh göğüs ucu balm kremi
-lansinoh manuel göğüs pompası
-gogus pedi (her sagimdan sonra krem sürüp ped kapatıyorum yumuşacık oluyor)
-sut poşetleri (tek kullanımlık olduğu için temiz hijyenik)
-humana steel çay ( psikolojik bile olsa faydasını gördüm sütüm arttı)
-hamile kulodu (sezaryen olduğum için külot baya yukarı çıkıyor ve yara yerimi hiç rahatsız etmiyor)
-bir tane emzirme sütyenim vardı şimdi bebeği emzirmiyorum ama şöyle düşünüyorum o altındakini indirince bebeğin yuzune gelmiyor mu🤦🏻♀️ o yüzden kesinlikle yarım atlet bralet daha rahat.
-bebek bakım organizeri ( çok saçma gelirdi ama cidden çok kurtarici yanımda dibimde her şey toplu duruyor)
_biogia damla newvit d vitamini Bepanthol pişik kremi waterwipes ıslak mendil ve Molfix bez. Yenidoğan hemsiremiz ve doktorumuz istemişti. Gaz ve pişik olmamış 👍