Kızlar, işe geldim yanımda oturan tüm gün birlikte çalıştığım arkadaşım hasta olmuş, öksürüyor, burnu akıyor, sesi değişmiş. Fark eder etmez hemen maske taktım, ona da verdim 2 dk taktı ve çıkardı. Aynı ofiste 14 kişiyiz, büyük bir ofis de değil. Karşıdaki bir arkadaş da öksürüyor bugün. Benden başka kimse maske de takmıyor. Napiyım ben şimdi? Anca dua edicem bana da bulaşmasın diye yani. Sinir oldum paylaşmak istedim teşekkürler.