Merhabalar ben özel bir kliniğe gidiyorum , doktorumun hastahaneyle anlaşması yok. Doğumlara dış doktor olarak gidiyor. Bu durumda özel sağlık sigortası doğumu karşılıyor mu? Aranızda özel sağlıklı olup bu şekilde doğum yapan oldu mu acaba?
Bide sizce karşılaşmıyor ise kendi doktorumun takibinde olup ara sıra hastahane doktoruna gidip doğumu ona yaptırmak mantıklı mı ? Eğer sigorta ödemezse hastahaneye 7.000 doktora 4.000 toplamda 11.000 ödeme yapmış olucam