Günaydınn anneler ve anne olmayı bekleyenler 26+2 günlük olduk bugün 2 gündür bebeğimin hareketlerin de azalma var sabahları da sarı su kusuyorum.🙄😔 yani ilk aylardan beri hiç bulantı yaşamadım şuan da bulantilar beni korkutuyor bulantilar erken doğumun belirtisi değil dır dimi..? Sorum şu benim gibi bu haftalar da bulantısı olan devam eden var mı.?