Fatmaaaa 34+3 gunlugum. Bebehimin hareketlerini affedersiniz rahimimde hissediyorum yasayan var mi? Normal mi bu durum?
Aysrnur Fatmaaaa bende yasiyorum cnm bazen cok şiddetli vala ayagi sanki alttan cıkcakmıs gbi korkuyorm 31+2 bizde
Oznr Bana da oluyor daha yrni doktora sordum su an ters oldugu icin ayaklarini hissediyosn dedi sıkıntı yok basi yukarda sallandigini dusun dedi
Fatmaaaa Oznr benimki başi asagi ppzisyonda degismedi ise. Erken mi daha bilmiyorum ama kanala mo yerlesiyor acaba diye dusundum
Dilara93 Canım bend 32 den sonra öyle hissetmeye başladım doktorum başını yerleştirmiş Doğum 🤰 pozisyonuna geçmiş çok nadir değişmez öyle kalır demişti belki seninde öyle olmuş olabilir