Sinemberkehan merhaba canım bende femara + çatlatma iğnesi denedim ilki tuttu ama kimyasal gebelik oldu 5 haftalıkken sonraki 2 tanasi tutmadı doktorumda 3 4 ay dinlen gel aşılamaya gecelim dedi ama öncesinde rahim filmi istiyorum dedi bir sıkıntı yoktur biliyorum ama nolur nolmaz dedi bakalım yine çektirdim temiz çıktı çok şükür ama arabaya bayram vs girdi ben tatile gittim derken gidemedim 2 ayda oyle geçti :) daha yeni aşılama oldum ayın 19 da işte şimdi gün sayıyorum ayın 4 de kan baktircam inşallah pozitifi görürüm 🌺🙏 doktorun istemesi gerekir aslında ama cektirebilirsin sen yine doktoruna şöyle o istek form yazmasi lazım :)