İkinci çocuğumu 2 yıldır istiyorduk. Herşey normal ama benim yumurta rezervim çok düşüktü. Her ay bir tane ancak oluşuyordu.
Ben mfk takviyesi kullandım ilk aydan hamileyim.
Ondan midir yoksa iki ay önce hsg çektirmiştim ondan mi bilmiyorum
Bir araştırın isterseniz.rabbim kimsenin kucağını boş koymasın.herkesin gönlüne göre versin