Sinemkaya43 bende onlardan korkuyorum normal doğum istiyorum evet ama hemen olsun istiyorum hemen doğsun sağlıklı hayırlı bir şekilde tabiki ama istediğin gibi olmuyor malesef sezeryandan da korkuyorum sonrasın da dikişler ya kapanmazsa felan diye rabbim herşeyin hayırlısıni nasip etsin inşallah sagsalim kucağımıza alırız yarın gidicem hastaneye bakalım ne diyecekler.