Kızlar bende 38+3 deyim sezaryen olacağım için günümü bekliyorum perşembe günü doğum yapacam ama artık uyuyamıyorum geceleri her gece doğuracakmışım gibi hissediyorum artık geçmiyor günler yaa🤦 Allah yardımcımız olsun bir yandan da korkuyorum doğumdan 😔