Czn2105 bende ilk çocuğumu kaybettim. Biraz takıntı haline geldi sanırım dört hafta da bir özele gidiyorum o da Aralık çok uzun geliyor devlette zaten iki üç dakika boyuna posuna bakıp kaldırıyorlar en azından içim rahat ediyor dört hafta da bir de devlete gidiyorum ama şimdi çok şükür hareketlerini gümbür gümbür hissediyorum devlete belki gitmeyi bırakırım