Merhaba arkdslar. Bundan 4 gün önce falan erken gebelik testi yaptım ve ikinci çizgi silik çıktı. Bugün tekrarladım testi tekrar yaptım bu sefer tek çizgi çıktı. Ama ben bugün kan tahlili verdm ve sonuc yarın cıkıcak. Hastaneden eve geldigimde yapmıştım o en sonki tek çizgi olan testi. Başına böyle bişe gelip hamile olan varmı. Yani özetlicek olursam ilk testim silik ikinci testim negatif. Kan sonucumu bekliyorum sizce nedir