RojdaK Arkadaşlar son 4 saattir çok fazla hareketli hiç durmuyor normalmi bu durum sürekli tekme atıp hareket ediyor aralıksız
hunilimom RojdaK ne güzel 😍 valla çok özledim hamileliğimi hareketli bebek her zaman iyidir kaç haftalık
AslanBebeginAnnesi RojdaK kaçıncı haftadasın canım benim de öyleydi geçen hafta. bebeklerin en çok hareketlendiği haftalar 31 ve 32ymiş 😇💜
RojdaK hunilimom canım 33 haftanın ıcındeyim dün çok korktum ama sabah 4 e kadar uyumadım hareketlerinden okadar çok hareket edip vurduk ki hem midem yanmaya başladı hem karın ağrısı artık yaşamaya başladım 🤦🏻♀️
RojdaK Elfsndkl canm tatlı bişey yesem bı on onbeş dk hareket ediyor gece 4 saat devam etti hareketi ve aralıksız çok korktum
RojdaK Sarahh ayy demeyin öyle ilk defa dün o derece hareket etti bu son bıkac haftadır çok hareketli ama dünki olağandışı bi durumdu
Sarahh hunilimom korkuyorum. kızım usluydu anne karnındada az hareketliydi şimdi bu oğlan anamı ağlatacak galiba
RojdaK Sarahh benimki feci hareket hali organlarım alt üst oluyor resmen içimi çürüttü hareketlerden inşallah çok ağlayan olmaz ya😔
hunilimom Sarahh büyük kızım da usluydu benim ama.kucuk kızım savaş veriyordu resmen şimdi ağlıyor gazlı bir bebek 😂
RojdaK AslanBebeginAnnesi 33. Hafta içindeyim canım ama son 2 haftadır böyle. 4 e kadar gözüme uyku girmedi yorgunluktan uyuyup kalmışım sonra. Al bak şuan da öyle tıkır tıkır durmuyor içimde
RojdaK 1erkekkannesiiii öyle öyle çok güzel bi duygu ama aşırı hareket hali acaba rahatsız olduğu bişey mi var diye çok tedirgin oldum dün ya 😔
RojdaK eslemcelk valla canım dün normal beslenmem dışında beslendim hatta akşam sadece pirinç pilavı salata tükettim normalde her gece meyve süt te tüketirim dün onları da tüketmedim.. AA pardon gece yatmadan canım simit istemişti simitle salatalık yedim onların böyle bi etkisi olamaz bence 😂😂
isimsizzz RojdaK Aynı ben de çok hareket etse endişeleniyorum ,hareketsiz olduğu zmn yine endişeleniyorum ,eşim kızıyor bana çocuk napsa yaranamiyor sana diye 😂🙈 gerçekten öyle hep bir kaygı anksiyete halindeyim 😬
Aselinannesi3 RojdaK Maaşallah ne güzel👼 Benim kızım da gececi sabaha kadar oynuyor. Kazı çalışması yapıyor sanki😅 Sağ salim kucağımıza alalım bebeklerimizi Allah sağlık versin. Hissettiklerimiz çok güzel💞 Allah isteyen herkese nasip etsin🧚♀️
RojdaK isimsizzz bende öyleyim çok hareket halinde çok korkuyorum hareket hissetmeyince de aynı şekil sürekli endişe halindeydim 😀😀
RojdaK Aselinannesi3 😂😂 ben salatalığın bukadar etki yaratacağını düşünmemiştim hiç kahvaltıdan sonrada çok canlanıyordu ama dün salatalığı fazla yiyince demek direk etki etmiş 😂😂