Dilekkkk
[bilinmeyen] Canım eğer düzenli 5 dakikada 1 kasılman oluyorsa doktora git
duru21
[bilinmeyen] çünkü doğurdun doguracan hayirlisyla doğum belirtisi korkma yani takip et bebek hareketlerini sancılarını
Sezen07
[bilinmeyen] 34 de yim bende de oluyor semsert oluyor karnım ama doktor hicbir sıkıntı yok dedi yorgunluk d3di halbuki sabah akşam evdeyim yatıyorum ne yorgunluğu rahat ol doğumun yakındır o yüzdendir maşallah sağlıkla kucağına al insallah