dilann22 bende oluyor canım, bazen tüm gün hissetmediğim oluyor, akşamına hissediyorum, haftam erken diye çok kafama takmamaya çalışıyorum, illa aklıma takılırsa yakınımızda sağlık ocagi var oraya gidip kalp atışını dinletiyorum ebeye, sende öyle yapabilirsin en azından için rahat eder