Merhaba tatlı anne ve anne adayları yarın Allah nasip ederse sezeryan doğumum gerçekleşecek tam 38 haftamı doldurdum tüm olumsuz yorumlara karşı çok aşırı heyecanlıyım elimde olan bit şey değil içim içime sığmıyor ben bu haftaları göreceğime asla inanmıyordum sizlerde inşallah görürsünüz çokta kulak asmamak lazım çok bir risk yoksa Rabbim hepimizin yadımcısı olsun güzel dualarınıza ihtiyaçım var sizleri seviyorum ❤️😘😂