33.haftadan beri haftada 2 3 gün illa hareket azlığı durumu yaşıyorum. Doktor kontrollerinde bebeğin gelişimi, suyu nst vs normal. 36+2 bebeğim bugün çok hareketsiz. Neredeyse 4 5 saatte bir kımıldanıyor belli belirsiz. Daha önce kaç defa gittik hareket etmiyo diye bi şey çıkmadı diyor eşim de götürmüyor acile. Ne yapsam bilemedim. 🥺 Benzer durum yaşayan var mı?