merveG_ Doktorum bana 14. Ve 16 haftada gel dowm sendromu veya otizim varmı diye bakalım dedi. Ve bir kaç kişide yaptırma şekerli su veriyorlar yada vucudundan sıvı alıyorlar pek sağlıklı olmuyor dediler. ARANİZDA YAPTİRAN VARMİ?
PapatiA merveG_ ıkılı test var , detaylı var , şeker yüklemesi var Bunlardan bırsey çıkarsa o sıvı alınıyo normal kısıden alınmıyorkı bunların hepsıde ıstege bağlı
Karadasesra merveG_ doktorunun dediği şey ikili test o bikaç kişi vücuda şekerli su veriyo dedikleri şeker yüklemesi ikisi çok farklı testler ve ben ikisinide yaptırdım şeker yüklemesi herkez karşı ama bütün doktorlar tavsiye ediyo sen zaten o glukozu günlük olarakta vücuduna alıyosun yediklerinden