21 Eylül çarşamba sabahı hastaneye gidecem sezeryan olacam bir sıkıntı olduğu için değil çatım dar bebeğim iri ilk doğumum doktorum zor olabileceğini sezeryan daha uygun olduğunu söyledi. Hemşireyim, doktoruma güveniyorum sormak olacağım. Aynı gün olanlar var mı sizin şafaklar kaç 🥹🤷🏻♀️🥰