Cag_lam99 evet bunu bende birkaç kişide duydum oyüzden egeyi tercih ettim, Egede de başlar da ilgisizlerdi ama geçen ay gittiğim de hep doktorlarda hem de danışmalarda değişiklikler yapılmış çok ilgililerdi özellikle doktor çok ilgiliydi çok güzel iletişime geçiyordu. Cuma günü tekrar randevum var aynı doktora gidicem baklım nasıl geçecek 🙏🏻